quinta-feira, maio 26, 2011

Um livro 'para pensar'

Nota: Este livro foi escrito por AMADORA DA VILA (pseudónimo), uma MULHER da Galiza (região autónoma da Galiza_Espanha).

 http://lastura.blogspot.com/2011/05/cova-da-meiga-amadora-da-vila.html

Ola a tod@s, queridos amig@s e compañeir@s:

Nunca imaxinei este intre, ou si, mais de imaxinalo nunca o fixen deste xeito. Cando o maxín voa e ves unha crianza coma esta entre as mans, nunha presentación, imaxinas estar ao carón dos teus para agasallalos con esa parte de ti e recibir o calor dos que te acompañan nun momento tan especial. Non é o caso, porque o que vos presento é un libro dixital para que tod@s vós podades descargalo e lelo de xeito gratuito. Ben sei que non é unha gran obra literaria nin nada parecido, é un libro de contos nacido do meu sentir, xestado durante moitos meses e parido coa axuda do profesor e catedrático de lingua galego-portuguesa da UNED, o meu profesor, catedrático e agora até pode decir que tamén amigo D. Xavier Frías Conde. El, ao ler algúns dos meus contos, foi quen me propuxo embarcarme nesta aventura do libro dixital e eu aceptei de bo grado. D. Xavier Frías é o editor desta pequena obra que leva por título "A cova da meiga". É a hora dos agradecementos e non me podo esquecer de Lilia Sellanes que sempre me alentou a escribir, a non agochar os meus textos nunha gaveta, a ela, en parte esta obra lle pertenze por dereito propio; a Pedro Ramos García, escritor, guionista, poeta e o meu mestre na arte da escrita a quen lle estarei eternamente agradecida polas súas ensinanzas, a quen lle agradezo tantos escritos esnaquizados na procura da perfección. Aos meus compañeiros do obradoiro literario: ademáis de Lilia a coordinadora, neste momento quero abrazar a Sara, Chelo, María José Miranda,Berta, Anxelina, Raúl, Carmen, Marco... Pido perdón se me esquezo de alguén. A miña familia, e especialmente ao meu marido Ángel que sempre está ao meu carón apoiandome coa súa axuda para que eu poda acadar os meus soños. Agardo que gustedes destas historias nas que hai un retazo da miña existencia. Benvidos á miña cova. Unha aperta.
P.D. ao pinchar no enlace, veredes o título da obra, publicada co meu seudónimo, Amadora da Vila. Se non vedes a portada, pór o ratón do ordeador enriba do espazo en blanco e facer un clik. enseguida veredes a portada.

http://lastura.blogspot.com/2011/05/cova-da-meiga-amadora-da-vila.html

11 Comments:

Blogger Trini Reina said...

Todos los libros dan para pensar.

Saludos

11:58 da manhã  
Blogger Sylvia said...

FELICITACIONES, AMADORA!! Has dado un importantísimo paso hacia esta era digital en la cual vivimos. Mucha suerte, te la deseo desde Buenos Aires.

8:07 da manhã  
Blogger Amadora said...

Obrigada, querido amigo, por publicar o enderezo do livro no teu blogue. Espero que os que vos achegedes por "A Cova da meiga" gustedes dela...
Y a ti Sylvia, intenté dejarte un comentario en el libro pero no fui capaz. Quiero agradecer tus felicitaciones y ya sabes, si tienes inquietudes literarias no lo pienses: escribe y publica, escribe y publica...Un beso.

9:47 da tarde  
Anonymous tia Lelé said...

Hola.Gracias por tu visita y me alegra muchísimo la publicación de tu libro.Enhorabuena! Espero poder entender lo escrito, pero voy a poner voluntad y algo entenderé.
Qué bueno sería que tuviésemos una lengua universal no? Besos para ti desde mi tierra Entrerriana.-

4:57 da manhã  
Blogger La Gata Coqueta said...


Estoy viviendo los últimos días de un breve periodo de descanso, siendo muy grato compartir contigo los sentimientos que afloran en el jardín del alma...

A mistad
S ueños
T ernura
U nión
R imas
I lusión
A legría
S onrisas

Para desearte un esplendido fin de semana con sincero aprecio.

María del Carmen

11:39 da manhã  
Blogger fgiucich said...

Te deso mucho éxito!!! Abrazos.

4:01 da tarde  
Blogger lichazul said...

para cada libro existe un lector y para cada autor su pluma

besos y feliz fin de semana:)

6:50 da tarde  
Anonymous Valéria said...

Olá Manuel!
Vim retribuir sua visita ao meu blog! Seja bem vindo sempre! Estou algumas vezes postando oesias, adoro-as. Gostei muito de sua iniciativa em promover a nova escritora!

Uma excelente semana!
Valéria

2:07 da manhã  
Blogger Maria Marluce said...

Grata pela visita. Adorei o espaço. Estou seguindo.

11:53 da tarde  
Blogger La Gata Coqueta said...


Te deseo pases un fin de semana lo más ameno y cálido posible!!

La próxima semana vuelvo a mi ritmo habitual...

Buscando un arco iris un día te hallé y fui agasajada con el haz de tu sonrisa...

Está que se pasea por las nubes de chocolate...

María del Carmen

12:48 da tarde  
Blogger vieira calado said...

Em tempos trabalhei com galegos.
Já os percebia às mil maravilhas!

Saudações poéticas

2:20 da manhã  

Enviar um comentário

<< Home